Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

salam edul adha

Posted on 5/12/08 by Noraslawatiah mohamad

Assalamualaikum warahmatullah
teman- teman, sahabat, kawan dan
apa jua yg terfikir di minda
juga yg terdetik dihati
Salam ingatan
Salam Eidul Adha

moga dirimu sentiasa
Sihat walafiat
gembira secerianya
tenang bersahaja
berjaya dalam setiap cita-cita,impian dan usaha
walau di mana jua berada
bersama siapapun jua
dalam semua situasi dan suasana yang mendatang

Yakinlah ALLAH S.W.T
sentiasa merahmatimu,
memberkatimu,
mengasihimu dan melindungimu
..AMIN..
It takes more than caring
To be a real friend;
The nature of friendship;
Requires a blend
Of warmest compassion
And love deep and true
To reach and to comfort
The way that you do.
I want you to see
That your kind of friendship
Is priceless to me
Ampun dan Maaf
atas kesilapan dan kekhilafanku yang berulang-ulang
segala kekurangan dan keterlanjuran
dari kedaifan dan kedangkalan,
kealpaan,
namun
ku kan tetap berusaha berubah
untuk menjadi
hamba yang diredhaiNYA
anak yang soleh buat kedua ibubapa
manusia yang berguna pada manusia lainnya
insan yang mengasihi saudaranya
teman yang mengingati sahabatnya

Selamat menjalani ibadah Qurban
dengan
keikhlasan dan keinsafan

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

1 ulasan:

Aishah Zl says:

selamat hari raya aidiladha..