Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Selamat tinggal 1429H

Posted on 28/12/08 by Noraslawatiah mohamad

Banyak suka duka tercatat di dada mu banyak himpunan kisah² tragis banyak himpunan kisah² lucu dan juga meninggalkan kemanisan dalam hidupku… Selamat Datang 1430H!!Moga tahon baru memberi sinar dlm hidupku moga juga kan tercatat pelbagai kisah lebih manis di dadamu kali ini ” Untuk semua kawan² blog hope this new yearshall bring the more joy and happiness
Insya Allah “

Andai Ku tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohon
tuhan tolong panjangkan umurku

Andai Ku tahu
kapan tiba massaku
ku akan memohon
tuhan jangan kau ambil nyawaku

aku takut
akan semua dosa² ku
aku takut
dosa yg terus membayangiku

mungkin tahu
malaikat Mu kan menjemputku
izinkan aku
mengucap kata tobat PadaMu

Ampuni aku
dari segala dosa² ku
ampuni aku
menangis minta tobat PadaMu

aku manusia
yg takut neraka
namun aku juga
tak pantas di surga

Andai Ku tahu
kapan tiba ajal
kuizinkan aku
mengucap kata tobat PadaMu

Nota kaki: Lirik lagu

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Selamat tinggal 1429H":