Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

air kelapa IM

Posted on 24/02/09 by Noraslawatiah mohamad

Ptg smlm saya ke Indera Mahkota semata-mata mahu pekena air kelapa muda IM..Kd!..jgn jeles.. hee...Tpkan masakan diaorg sangat pedas..pedas berapi..cam megi kari berapi...Saya juz order mee goreng basah..wahaha..pedas giler..mkn sket je la...pedas sgt kot..
Saya ada snap pic buah kelapa tuh..tengoklah kat bwh yea...



~sebiji buah kelapa muda..he he he..cam la org x kenal..xp.~
~Cawan dia wane pink..saya suka..~

~Tarar..abes saya minum..~
Nota: Hari ini kawan test kete..Gud luck yea..Dia bgtaw..paking tuh xd tiang...juz ada garisan..ngelat tul la...he he he..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

2 Responses to "air kelapa IM":

Aishah Zl says:

amboih.sedapnye air kelape.nant kte wat rombongan nk?pi minum air kelape kat IM.haha.;)

Noraslawatiah mohamad says:

to aishah: ajak Kd..kd taw tempat tuh kat ner...nae pun taw gak.hee