Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Kursus+singapore

Posted on 8/02/09 by Noraslawatiah mohamad

Esok akan ke Holiday villa cherating..berkursus di sana..sambil berkursus sambil mencari kedamaian yang abadi..Hari rabu baru lik umah..Xd internet..xd broadband...Cosentrate pada kursus..Haisy...Rindunya pada Lab yang ditinggalkan terlalu lama..Rindukan gelak tawa kawan-kawan sekerja...Rindukan keletah budak-budak yang sentiasa nakal.=p..Merdeka lah kalian tanpa saya yea...Awas!nantikan kemunculan saya nanti yea...Xd la orang nak marah awak org ..Jgn nakal-nakal kat lab..Wat mcm umah sendiri..opss!SAFETY FIRST..jgn memain dalam lab...heeee.
Yang paling dirindui..Umahku syurgaku..X sabar untuk menghabiskan kursus tersebut..

Hari ini..kawan baik...still menyepi tanpa khabar berita..Rajuk lagi kah dia..Ntah la...
Sahabat..
Saya perlukan kamu..saya perlukan juga semangat dari kamu untuk menempuh dugaan yang datang...

Angan-angan ke singapore..di batalkan last minute..ada masalah yang nak di settlekan..
Maaf kawan..Lain kali kita jejaki ke kota singapore..Insyaallah..
Janji nak bagi ikan sekor...insyaallah akan di tunaikan sedaya upaya..Tunggu yea..16hb neh..Ikan paling cantik..secantik ikan nemo tapi bg sekor je la..hee..heee.hee
Semoga berjaya (ujian memandu JPJ) dan selamat bercuti..
jaga diri bebaik...

Lastly..sebelum mengundur diri...

Semoga saya sentiasa tabah dan tenang dalam apa jua dugaan datang..Insyaallah..
Saya mulakan hari baru saya dengan lembaran baru..buku baru..Buku lama telah saya tutup..
Kenangan indah dan impian yang terlerai telah saya buang jauh-jauh dari minda dan hati saya..Mgkn x semudah yang saya lafazkan..Tp sebagai hambaNya saya redha dan pasrah..Mgkn ada hikmah terhadap apa jua yang berlaku...

Kawan-kawan..
Doakan saya yea.

SYURGA ITU DIBAWAH TAPAK KAKI IBU..

Assalamualaikum...
jumpa lagi..sayonara...

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Kursus+singapore":