Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Majlis pertunangan

Posted on 3/02/09 by Noraslawatiah mohamad

Kat bawah tuh pic majlis pertunangan adik pada 30.1.2009...Sape yang nak tengok...tengok la yea..Xnak komen byk2..anggerikrimba x berapa sihat..

~Sirih neh x gubah..tp tempah kat pasar..sape2 nak pi la tempah~

~Buah-buahan neh anggerikrimba yang gubah..Hasil kreativiti sendiri...Nak cantek..gubah sendiri la yea~

~Cincin pertunangan adik~


~ Adik dan tunang...~



~Siti dan tunang adik..pic neh nampak ct aka adik anggerikrimba cam gewdik jeh~


~ Anggerikrimba dan tunang adik..~
Nota: Selamat bertunang..semoga kekal ke jinjang pelamin..Amen..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

1 ulasan:

Ayen Giggs says:

Selamat bertunang buat adik. Skrg ni kwn2 x sabo nak tunggu kakaknye plk,hahaha....