Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Selamat pengantin baru

Posted on 2/02/09 by Noraslawatiah mohamad

Saya dah tampal da pic cikgu karmila kawin ari tuh atas permintaan kawan saya...Kalau awak nak tengok lagi awak pi la singgah jap kat blog where rainbow end..kat situ ada sket pic cikgu karmila..
Maaf awak yea..Tuan empunya blogs x banyak dalam pic neh...Anggerikrimba x GG aka Gila glamour...he he he..Pandang dengan mata hati baru nampak anggerikrimba..Tersembunyi di sebalik tirai pelamin..Maen sorok2 jap..Koleksi pic x banyak..hanya neh aje yang terbaik..





~Hai kak mila..cepatnye nak dekat-dekat..abg sebelah malu-malu lagi...~
~Pengantin lelaki segak bergaya dengan songkek kehijauan..Suami kak mila~

~Kak mila..jelita kan kwn-kwn..~


~budak-budak skolah..psst..nae control ayu..tengok tu..~



~Anggerikrmba di mana yea kwn-kwn~


NOTA :

  • Buat Kak Mila.~ Selamat pengantin baru..semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat.
  • Selamat Hari Lahir buat Kawan..Cik Khairunnisa..
~Nisa!mesti yang kat depan tuh..~
Sorry nisa..mencurik pic nisa kat frenster..he he he
Nisa..mane kek untuk saya?..Aa..Makan sorang yea..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

2 Responses to "Selamat pengantin baru":

Ayen Giggs says:

kak mila mmg jelite tp masalahnye ngape dlm gambo tu duduk senget semacam je,mcm x sabo sgt dah..hahaha...

Ayen Giggs says:

kak mila mmg jelite tp masalahnye ngape dlm gambo tu duduk senget semacam je,mcm x sabo sgt dah..hahaha...