Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

sms challenge..

Posted on 24/02/09 by Noraslawatiah mohamad

Percaya atau x...manusia tidak dapat tinggalkan hp walau sesaat..Pi mane2 saja..mesti ada hp kat tangan..Ibarat kalo xd hp tuh..x senang duduk..Kalo kawan kat sebelah ngah kusyuk berbalas sms..kawan kat sebelah lagi pun sama..Kira senaman jari la...Cuba tengok pic kat bawah tuh..he he he..


Ya!kawan-kawan..senaman jari..sms challenge..kite tengok sape yang menang..he he he..
sehati sejiwa...same2 bersms...

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

4 Responses to "sms challenge..":

Aishah Zl says:

benar.sy rase mcm hp tak bly takde kat sblh sy.kdg kdg laa.kdg kdg tu nk hp duduk jauh jauh jgk,hehe.pening~ oh oh.mcm kenal dua orng di dlm gmbr itu yg sdg menekan keypad hp mereka.di mana ya?haha!

Noraslawatiah mohamad says:

to aishah: dua org tuh..sesat dari mane ntah..hee

Unknown says:

owang imigresen mmg bagak2 blake watie, standard r tuh! sabo je la..
satu lg nk pesan ihiks.. bahye tu tunjuk no IC.. tak takut ke ihiks..

Noraslawatiah mohamad says:

to ena: thanks ena..da delete da no ic..hee..