Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Sukan smart

Posted on 23/02/09 by Noraslawatiah mohamad

Post saya kali ney..tentang sukan skola saya..opss..sukan sekolah tempat saya bekerja..Ada la satu kes yang saya rasa kelakar la..Kebetulan saya pakai tshirt oyen seperti para pelajar pakai...Mungkin penampilan saya nampak cam pelajar sekolah..Perasankah saya nie...Xd la..Hakikatnya..ye kot...he he he..Berbalik pada citer td...Masa dop berkumpul reramai bersama cikgu..saya lah yang paling laen dari yang laen...Mereka semua berbaju kelab staf..kaler biru..tp saya berkaler oyen...Kebetulan lak..ada 2 3 orang pelajar berada berhampiran kami..Sedang leka berborak..tetiba datang 2 orang pelajar..mengagihkan air mineral pada guru-guru..Siap tawarkan pada guru-guru..mau air atau x..Tp pada saya xpun..Mentang2lah saya berpakaian begini..tidak mereka kenali yea..Hais!terpaksalah saya amek sendiri air tuh..Tp saya kisah..
Saya ada tampal pic ari sukan..tengoklah yea..

~Jam randik kaler kuning..Jam nie membuatkan telinga dan mata saya penat..Setiap kali bunyi tembakan pistol saya kene tekan butang start..untuk rekod masa..~

~Tengoklah yea..saya kat ats tuh..tinggi tul saya duduk~

~Tuh Kd dan fizah..diaorg x taw saya snap pic diaorg..nie kire candid..syyy..jgn bgtaw diaorg~


~Nie ecah,cegu rosli dan zati....~

~Ecah dan zati...diaorang datang jupe saya kat padang..he he he..Yang pakai tundung ungu tu la ecah..tahun lepas..ecah selalu dtg lab saya..kacau saya n borak2 dgn saya..bile dop sorg2 kat lab nie..terasa rindu lak kat ecah..heee~

~Ecah..ell dan zati...kanak-kanak riang..murah dengan senyuman~

~Nie sape yerk..sowi x kenal..juz kenal muke jeh~

~Geng-geng xsmart spm 2008~

~Sharul azree dan dinie..diaorg nampak chubby..Sharul kontrol malu~
Pas sukan selesai..saya dan kak milah ke htaa..lawat ayen....kawan-kawan seme..ayen takot jarum..nanges kene suntik...ha..ha..ha...hais!wat malu kaum lelaki jeh ayen nie.
Nak tengok muke orang sakit..tengoklah kat bawah..
~Yen..semoga cepat sembuh~

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

4 Responses to "Sukan smart":

Aishah Zl says:

yg gmbr nie sape yerk?yg tgh tgh sy tak kenal.tp yg tggi tu Nik fairuz.yg kecik name die adila.:)

Noraslawatiah mohamad says:

aa..bagus aishah..perkenalkan mereka2 yang saya x kenal..heee..
tenq yea..

Ayen Giggs says:

Kuang asam betullaa tie ni,elok2 cite pasal sukan skolah boleh jgk yek selit gambo org sakit kat bwh tu....wat malu je.

Noraslawatiah mohamad says:

to ayen..ha ha ha..hai!sejak bile lak ada perasaan malu nie..ngeh..ngeh..ngeh..