Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Puding..

Posted on 2/02/09 by Noraslawatiah mohamad

Salam...Mlm neh aku dgn gembira nya memperkenalkan puding air tangan Dijah..he he he..
Tengok aku..xyah susah-susah salin resepi kat asamtempoyak..Dapat free ag dari dijah..Ikhlas aku nak puji neh..

  1. Puding neh sedap..secukup rasa..
  2. Xde manis sgt..kira ok la..
  3. Tengok la aku potong tu..x hancur kan..
Thanks to dijah..Msk puding untuk aku..Wat susah-susah jeh.
Dulu kak cc aka mak asnirah selalu wat puding time dia wat kenduri..Tp sejak dia pencen..xd dah merasa..Walauapapun..tima kasih bebanyak kat dijah bg aku mkn puding neh..
Kalo rajin..tengoklah pic puding tuh kat bawah..hee...Tengok je la yea..Nak bagi mkn..da abes da..


Sedapkan...Awak..jgn jeles yea...Saya dapat makan puding...Kalo nak minta dgn asamtempoyak..he he he..kat umah dah abes daa..
X pun salin resepi kat asamtempoyak..suoh mak masak keyh..
Nota : terasa bahagia..apabila dapat meraikan hari lahir kwn..Walaupun hanya dengan sebiji kek..Yang penting KEIKHLASAN...
Buatmu Kawanku..
Selamat hari lahir yang ke-25 tahun..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Puding..":