Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

=P.

Posted on 16/02/09 by Noraslawatiah mohamad

Petang tadi dalam perjalanan balik..pi kedai mkn..pekena roti canai dan teh tarik bersama kak mila..Terkejut seketika bila mendapat taw..saya terlibat dalam acara sukan tahunan smart..AJK DISIPLIN bersama kak faridah...baru jeh nak ngelat..tp apakan daya..Sebut jeh DISIPLIN..adeyh!...mampukah saya jlnkan tgjwb nie..Ingatkan zmn skola dulu jeh terjerumus dalam bab disiplin neh..tpnye..keje pun dah kene gak..redha ajelah..
Baru saja nak berehat kat umah hujung minggu neh..

1 lagi..17/3/2009..sekali lagi saya akan exam PTK..adeyh...penat rasanya tengok slip exam..Tiap taon saya amek exam..nak kene study lagi la..
Mgkin saya x dpt nak update blogs seperti kebiasaannya..saya nw aktif facebook..menarik..tertarik..saya suka..

p/s:
Salam takziah buat kawan baek saya..moga dia tabah menghadapi ujian dariNya...Kehilangan orang yang tersayang aka suami tercinta meninggalkan kesan yang mendalam dalam dirinya tatkala puteri kesayangan yang baru berusia tidak sampai 1 tahun memerlukan kasih sayang seorang ayah..Sedih saya mendengar berita ini...

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "=P.":