Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

24.6.2009~part 2..

Posted on 25/06/09 by Noraslawatiah mohamad

Saya dan kak zana rehat lewat..hari rabu yang lepas...Memandangkan makmal ada kelas waktu terakhir..Terpaksalah rehat lewat dari kebiasaannya..Kebetulan kawan-kawan ramai yang puasa sunat rejab..Tinggallah saya dan kak zana..Pukul 3.00petang,kami ke Taman Gelora..semata-mata nak makan..Almaklumlah dah kebulor tahap apa ntah..

~Pemandangan di taman gelora..walaupun kebulor..tapi sempat lagi snap pic~

~Cantiknya!..terasa tenang seketika~

~Kak zana..sempat senyum..walaupun dah lapar giler~

~Nasi ayam..~

~Bagitaw:nasi ayam sangat sikit,x cukup...~

~Carrot susu..pic terbalik..x sempat nak edit~

~Wah!abes licin...~

~Memandangkan nasi ayam tadi x cukup..orderlah menu kedua..rojak..~
Sapu bersih...licin...banyak tul makan...
Nota kaki: Petang kul 5.00..keluar lagi bersama Yana dan afiqah..pergi pekena cendol lak..Haisy!kwat nya makan..kira hari rabu pesta makan-makan..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

1 ulasan:

Ayen Giggs says:

Laa nape x ckp nak ke ctu,saye pun kuar makan kat ctu jgk aritu...Maknenye pas saye balik awk pun smpai,hehe...