Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

garmin gps navigator

Posted on 29/06/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari sabtu lepas. saya ke bandar kuantan bersama adik semata-mata nak beli Gps navigator..
Disebabkan nak kejar masa..saya beli lah jenama garmin..tengoklah pic kat bawah..




~Saya dah test da..kira owkeyh la..~
Sangat bagus...bagitaw: kalo pandu lebih had laju..pesanan suara akan bg amaran..
Nota kaki: Lepas ini,panjang lah langkah saya nak kemana-mana...Dah ada gps nie,juz setkan nak pergi mana...Saya masih lagi dalam proses xplore gps nie..
Wah!saya dah ada harta ke.5 dah sepanjang saya bekerja...

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "garmin gps navigator":