Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Hari minggu

Posted on 29/06/09 by Noraslawatiah mohamad

Semalam aka ahad..saya ke smart semata-mata nak test gps navigator..ermm!teruja seketika dengan alat tuh,,hehehe...sangat jakung la...Mungkin juga orang sekeliling yang terperasan saya guna gps nie akan gelak besar..sangat kelakar lah kot..bayangkan kereta saya plate pahang,tp guna gps semata-mata nak ke kuantan gak..haisy!terpaksa test gps tuh untuk pertama kali..hehehe..
Niat di hati just nak datang sekejap jeh kat sekolah..tapinya saya singgah hostel jap..jumpa warden aspuri...sape lagi kalo bukan nisa dan yana..
Wah!baru jeh sampai..diaorg ajak pi makan kat tanjung api..apa lagi join la sekali..
Bukan selalu dapat jenjalan nie..sekali sekala jeh..
pssst!saya ada snap pic pemandangan...sangat lawa..ngeee.
jom tengok..
v
v
v
v
~cantik x?cantik kan...pemandangan dah cantik,tp longgokan sampah kat depan tuh merosakkan mata lak..adeyh!..~
Nota kaki: Andai ada kesempatan..ingin sekali lagi ke sini..menikmati keindahan ciptaanNya..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Hari minggu":