Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

syahhhdooonya

Posted on 2/06/09 by Noraslawatiah mohamad

Petang tadi dalam pukul 4.30petang..saya dan kengkawan..laju jeh jalan beriringan sambil borak2 nak pergi punch out..sambil tuh sempat lagila gelak sakan…hahahaaa..ada saja cerita lucu..ngeh ngeh ngeh..
Lepas jeh punch out tuh,kami memasing menuju ke kereta,semata-mata mahu pulang la..Tapinya x sempat nak masuk dalam kereta daa..Kami diarahkan balik pukul 5.00petang..Aa..kami terlupa .sebenarnya kami abes kerja pukul 5.00petang..Lupa atau saja2 buat lupa..hehehe..jom kita tengok aksi2 kawan saya menanti jam 5.00 petang..layarrr..zaaassss..


v
v
v
v
v

~3 mak dara dop lepak tepi longkang~

~X aci..kak ma nyorot dalam kete..tunjuk kasut jeh..~

~tengok tuh,maen sorok-sorok lagi~



~Tayar kete kak bad da nak tergolek daa~
Pssttt:masa nie enjin kete dah dihidupkan daa..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "syahhhdooonya":