Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Jamuan

Posted on 4/06/09 by Noraslawatiah mohamad

Kawan-kawan…
Pagi nie saya nak cerita pasal jamuan kengkawan saya..hehehe…Pepagi td saya pergi ke pasar besar semata-mata nak beli udang dan sotong..memandangkan benda nie favorite saya..Jadi saya dengan ikhlasnya sponsor la..Kawan-kawan yang laen ada la sponsor gak..Kiranya bawa sket sorang la..Tp ,memang soronok la..makan reramai..
Jom kite tengok pic jamuan tadi..
v
v
v
v
v
v

~mi goyeng bacah.hehehe..kak ma yang masak..sangat sedap..ermmm..lazatnya…kauorg seme dapat tengok je la yea…Ayen!mesti ayen terliur nie..hehehe..~

~Kasi zoom sket…amacam terliur x?..Ikhlas aku bgtw..sangat sedap..bgtaw lagi:cincin kak ma tuh lawa laa…hehehe~


~Tengok la udang tuh…masa nak beli, makcik tuh cakap..udang tuh biasanya untuk masakan pengantin..aka makan beradab..alaa…yang cucuk-cucuk kat lidi sate tuh..hehehe~

.~Air kopi dan teh..fuh banyak nye..nak minum 5 org jeh..~


.~Periuk kak bad..pinjam jap~


.~kicap memang x tinggal la..wajib kene ada..~


~Kak zana dan kak bad..enterprem jeh lebih tuh..ngade-ngade~


~Kak sue..punya lah panjang dia tarek mi dia..cam wat teh tarik jeh..hehehe~


~Kak ma..nape masam jeh tuh..lapar yea..ke kak ma kebulor?..hehehe~



~Tengok..antik nye meja.tin biskut jeh~


~Nie pun tin beskut gak~


~Aa..nie mi saya..sket jeh saya makan..almaklumlah nak diet katakan..hehehe~
Psssst:nie 1st round..2nd round...lu pikir la sendiri..


~Wahhh..licin..sapu bersih weih..bagus!bagus...jangan membazir~


~Tengok tuh..tinggal seurat jeh dalam periuk tuh..Ayen!ambil la yea,seurat jeh untuk ayen..hahaha.


~Jom blaja cara-cara nak makan udang..~


~Tarraarr..tinggal kulit dan ekor jeh..isi da abes da~


~Tinggal kulit udang jeh..sape punya nie yea~


~Kak zana..3rd round..hahaha~


~Saya..tinggal kuah jeh~


~Kak sue..kemarau daa..licin.bersih..bagus tul la..cmfirm cuci nanti,xyah pakai sabun..da licin da~
Nota kaki : Ayen..menangis lah sepuas-puasnya...kiteorg dah menghabiskannya..kak bad pesan.kalo nak makan..bahan2nya ayen sponsor yea..kiteorg sponsor perut jeh..jgn marah..
Nanti makin tua..dah la kata kiteorg makin tua..Aa..da berjangkit daa..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

2 Responses to "Jamuan":

Ayen Giggs says:

Elleeehhh x best langsunglaa...Bwueekkk.

Noraslawatiah mohamad says:

to ayen: elleeeh!jeles la tuh..buwek..buwek..tp telan air liur gak.hahaha