Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

bila kebosanan bermaharajalela..

Posted on 3/06/09 by Noraslawatiah mohamad

Bila kebosanan bermaharajalela..gini lah jadi nya..macam2 gaya ada..jom kite tengok,diaorg wat pe...
v
v
v
v
v
v

~Tengok tuh..kakak kite yang sorang tuh..sedang teropong apa tuh..Aa..tengok anak bulan yea..Puasa lum lagi..da nak tengok anak bulan..nampak ker?tpnya dah dtg bulan dah tuh..ngeh ngeh ngeh..~

~Wah!sibuknya cc pss..laptop seme penuh 1 meja tuh..ada jenama acer..compaq..pilih jeh mane yg berkenan..~

~Eit!ada gak cibercafe untuk budak kecik..bdk nie nak join mak bdk2..tp nya meja dah penuh da..hehehe~

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

2 Responses to "bila kebosanan bermaharajalela..":

Ayen Giggs says:

Hahaha...memang kelako tp xnak komenlaa nanti kang kene marah lagi,hehe...

Noraslawatiah mohamad says:

to ayen:taw takot..hahaha