Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

saya..zaman muda dulu2...

Posted on 2/06/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari nie tetiba lak upload pic zaman muda2 dulu..sempat lah bergelar minah kilang kat black n decker,gebeng 2 3 bulan jeh kerja..
~Saya..zaman muda..masa nie umur saya 18 tahun~

~Bersama kawan baik..zaman skola~


~Kak nor dan saya~


~Bersama nora~


~Kak ma aka leader~


~Kawan2 satu skolah..rindu sama diaorg~


~Masa dinner~
Psstttt,masa nie sangat baik,layak bergelar perempuan melayu terakhir..hehehe

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "saya..zaman muda dulu2...":