Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

bilik suis

Posted on 18/06/09 by Noraslawatiah mohamad

Tiap-taip hari saya akan bergegas ke bilik suis...Selalu 'blackout'..Kekadang kat 20 kali berulang alik dari lab ke bilik suis..ye!la..tidak ada letrik..nak blaja tidak selesa..Inikan pula saya..panas wooohhoo.
Jom ikut saya tengok bilik suis tuh..
v
v
v
v
v
v

~Hanya staff aje boleh masuk~

~Kotak suis...Aa,ye kot...~

~Suis yang biru tuh la selalu wat hal..~
Tiap-tiap hari kene berulang alik...sangat penat..
Bila la nak repair?sangat penat..

Nota kaki: Hari ini puasa...segala rasa ada..serba serbi tidak kena..perut sudah mendendangkan irama yang kurang enak di dengar...terasa lemah tidak terdaya..Namun, perlu kuat melawan semua ini yang hanya dugaan semata-mata..Sesungguhnya sabar itu separuh drpd iman..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "bilik suis":