Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Waktu rehat

Posted on 15/06/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari jumaat yang lepas,Saya kak ma kak sue dan kak zana ke Sungai isap..Kami pergi petik buah mangga..hehehe..Aa..kami bukan pergi time kerja yea..tp time kami rehat..
~Anggerikrimba..hehehe..sangat berhemah..~

~Kak sue..pun berhemah juga..Sebenarnya kami sayang dwet..Yelah kan..kalo x pakai "safety seat belt"nie cmfirm kene saman laa..kami kan dah lebih 18 tahun..hehehe~
Dengan kata laen,kene saman bayar la sendiri..hehehe

~Kak sue ngah kait buah mangga ~

~Kasi zooom kat atas..uniknya galah tuh~


~Waah!sangat brutal..~



~Disebabkan tersangat brutal..sampai tertanggal daa..nasib baik ada kak zana tolong betulkan..heheh~


~Tukar shift lak..kak zana ambil alih..heheh~


~Tengok tuh..disebabkan buah mangga tuh terlalu tinggi..kak zana berdiri atas bangku lak..~
Ganazzz weihhh

~Tarrarr..sikit jeh kami kutip..tpnya 4 beg plastik..sangat banyak la tuh~


~Masa nie kat pss..masing2 dop bahagi sama rata..~
Nie jeh kot..
tata...~

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Waktu rehat":