Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Cuti-cuti Malaysia-johor bahru 31/05/2008

Posted on 3/06/08 by Noraslawatiah mohamad

Aku just pi johor bahru melawat kakak yang menentap di sana...Aku jeh drive sorg2...adik2 ku yg lain seme tido..tp kekadang mereka berborak sesama sendiri membuatkan aku tersenyum sendirian...bkn pe pun..teringat aku zmn aku mude2 dulu..he he he...Rindu sgt aku kat anak sedara aku alya yg berada di johor...Telatahnyer membuatkan aku sentiasa hepi...usia nyer baru 6 bulan....kepenatan seharian memandu hilang pabila terpndng wajah comel alya...Hari kedua..kami pergi ke Ayer hitam johor..sesaje jeh shopping...best gler shopping...aku just beli bantal penyu jeh kale pink..lawa..cantik...lembut jeh...ok laa...Neh kali kedua aku dan kuarga ku ke johor....
Aku sbnarnyer dah lame x mengarang neh...dah 2 tahun aku stop menulis..kesibukan ku terhadap kerja di tambah dgn komitmen aku pd kuarga membuatkan aku xd masa nak mengarang walaupun pd hakikatnyer aku suke mengarang ap jua yg terlintas d hati aku neh...Kebanyakkan idea spontan itu lahir tatkala aku memegang pen dan sekeping kertas berada dpn mata ku..Lgpun byk hasil karya aku hilang masa aku berpindah ke Kuantan 4 tahun yg lepas..ditmbh pula komputer gajah aku tuh hardisk rosak..seme karya2 aku hilang begitu ajehh..memang sayang laa...Mgkn juga blogger neh sbg kesinambungan terhadap karya dan cerita tentang diri ku....

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Cuti-cuti Malaysia-johor bahru 31/05/2008":