Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

12/01/09

Posted on 12/01/09 by Noraslawatiah mohamad

ari ney xd yang menarik pun..Just..Pg subuh lagi dah kejutkan bdk2 nakal aka kanak ribena suoh bangun solat subuh..hee..
Sampai skola aku kacau bakal doktor..saje nak test IQ dia..heee...Mane taw leh jadi doktor pakar setanding dgn mak n ayah dia.heee...K.la..kat c.ni aku upload sms aku n bakal doktor tuh..

Tie : Doktor....Saya sakitla nak minta ubat bleh x?
Bakal doktor : Aa..saya x bagi ubat kepada yang x pantang seafood..hee
Tie : (Dalam ati,aku taw la...aku allergic seafood..tp degil gak..x pantang makan seafood)
Kedekut la doktor neh.hee.Xd la doktor..Mlm smlm dan ari ney saya x makan seafood pun.. ubat laenla doktor..
Bakal doktor : Dah2?ubat ati xd taw..
Tie : Ap la doktor neh..saya dah ada 1 ati da..wat pe na byk-byk..1 cukup la..hee
Bakal doktor : abes tu ape?
Tie : Doktor..laen kali laa saya bgtaw..saya ada keje sket la nw..
(Kebetulannya aku ada keje na di settlekan)

Nota : sebenarnya aku nak bgtaw aku sakit RINDU n na ubat rindu..heee..tp bila bakal doktor tu dah bgtaw ubat ati xd..aku jd mls la...na bgtaw..Aku rasa la..kalo aku bgtaw aku na ubat rindu..comfirm dia ckp..rindu pun berkait dgn ati gak..ye x doktor..heee
Kesimpulannya..hanya omong-omong kosong di pagi hari..

TENGAHARI:


  1. Sessi penggambaran untuk pic staff..sorang2 geng aku kene amek pic..Cegu helmi yang snap..Tp kan..nak taw..geng2 aku seme control macho n jelita..Atleast si Ayen..berapa kali nak kene snap.adeyh..Ad jeh x jadi...Heee..Aku n d geng kacau dia...Masa dia tengah serius tu kan..kan...ap ag...seme2 geng naik hantu la...mcm2 usik dia...ckp..senyum...aku lak cakap..."sengeh...gg tu nampak"agaga..
  2. Aku ajar ragbar-anekdot camne nak letak ruangan komen dan counter kat blogs..Nw..kat blogs dia da ada ruangan komen..hee.

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

4 Responses to "12/01/09":

Ayen Giggs says:

Nak ubat rindu? Susah ape,skrg ni zaman dah canggih manggih tepon je xpun klu malu sgt,sms...hahaha..

nae says:

lorghh..sape bakal doktor tuh??
kasi taw r...

hati kt adlh sepasang..1 pd kite n the other 1 is pd lover..
so..ngah rindu kat sape neh??

bile lg??:p

Noraslawatiah mohamad says:

ntah la nae..sape yea bakal doktor tuh kan..kan..kan..
Hati memang sepasang...1 untuk saya..1 untuk!!!!!sape yea..xd yang sudi na amek 1 ag ati tuh..ngeh..ngeh..ngeh..

Noraslawatiah mohamad says:

ntah la nae..sape yea bakal doktor tuh kan..kan..kan..
Hati memang sepasang...1 untuk saya..1 untuk!!!!!sape yea..xd yang sudi na amek 1 ag ati tuh..ngeh..ngeh..ngeh..