Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Mood malas

Posted on 4/01/09 by Noraslawatiah mohamad


Aku masih lagi dalam mood malas..Ntah kenapa...Kemalasan masih lagi bermaharajalela...Kemanakah hilangnya sifat kerajinan itu..Mgkn permulaan sekolah,aku jadi malas...Adeyh..teruk nya aku kali ini...Harap bangun pagi esok...mood malas itu hilang dari minda aku..amen...Aku harap aku bangkit dari mimpi esok bersama semangat baru untuk memulakan kerja...Walaupun aku tahu..teramat tahu...tahun ini banyak tugas dan tanggungjawab harus aku laksanakan..Kawan-kawanku semua..ayuh...bangkit la bersama semangat baru dan azam baru...
ops!lupa..pagi subuh aku ada misi nak kejutkan adik aku yang sorang tuh susah nak bangun pagi..Jd tiap2 pagi aku send sms suoh dia bangun pagi solat subuh..

K.la time to sleep..

Byyep

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Mood malas":