Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

bosan

Posted on 28/01/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari ini ke bandar..menyelesaikan banyak hal...Walaupun terasa malas tahap maksima..Tp di gagahi jua..Ntah kenapa perjalanan ari ney byk mslh..Nak cari parking kat tabung Haji susah giler..3x tawaf baru dapat..Settle jeh kat sini..Ke mydin,membeli apa yang patut..Dah la 3x gak tawaf..Masuk jeh mydin..Pi amek barang...Turun tingkat bawah..Na pi bayar kat kaunter..Tetiba blackout..Gelap la..Dah la gelap..bau sesuatu terbakar..penuh dgn asap..Ap lagi seme lari keluar..Masing2 takot..Masa kuar tuh.Aku ternampak la bomba datang..Mgkn ada kebakaran..ke apa ntah..Aku mls nak amek tahu..Aku terus balik umah..
Esok kene ke bandar lagi..tempah kek tunang adik n beli buah untuk hantaran..Arap2 sempat la siap kek tu pg jumaat..
Ya!berkira-kira mahu beli X1..Xperia sok...Memperabiskan dwet begitu aja.."Membazir"..itulah kata2 ayah ku..."Xpe la ayah...Last jeh na beli...pas2 x dah...bleh kan ayah"..
Aku x beli lagi..Tp aku dah taw kata2 yang akan keluar dari mulut ayahku..heee..
Kebanyakkan ahli keluarga membantah dari yang menyokong..Adeyh..
K.la aku ada kerja nak di settlekan..
Aku undur diri dlu..
Jumpa lagi nanti yea..
Byeep.

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "bosan":