Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Cherating...

Posted on 28/01/09 by Noraslawatiah mohamad

Aku akan berkursus sekali dgn zam..kire sama dgn kursus kat melaka ari tuh..Ya! zam...get ready 4 gempaq holiday villa cherating...he he he..Arap2 zam dpt mengekalkan Group paling ceria..He he he..SMART WAVE..ingat kate2 neh..ingat hajah rubiah yup..heee..Lupe nak bagitaw..Aku start kursus 8 hingga 11/02/2009..sekejap jeh..Masa neh no blogging..sayonara jap yea..Aku xcited la nak pi kursus neh...Just nak kuar dari smart sekali sekala..Mengubah suasana sekejap..Mahu merasai angin pantai yang mendamaikan..Pergi membawa diri..Tenangkan hati..Mencari kedamaian yang abadi..Cherating..nantikan kedatangan aku!!!!ceyh! berpuisi lah plak..

Get ready 4 new friend..ye!kan zam...Hidup ini perlukan teman..ops!kawan-kawan..I'm sorry..
Terasa lega seketika tinggalkan bebanan kerja..Tp aku tetap rindu sama kamoo teman-temanku..Kamoo pun rindu aku juga yaa..
Kak sue..kak zana n kak ma..jaga lek lok lab saya yea..he he he..
kak bad..jgn nakal2..jaga pss tu..Jgn bg lari..nati x larat nak kejar...xp
Lagi satu..time mkn..tlg mkn utk saya yea..
Kak sue..tima kasih sudi jamu saya dgn masakan yang enak2 itu...Pasti rindu sama masakan kak sue walaupun pedas berapi..xp.
Sorry kengkawan..hanya gurauan semata-mata..
Nota: nanti aku tampal pic aku berkursus kat sana yea..xp.
Cerita kat tb membosankan..Astro selalu ulang tayang citer yang sama..xp.

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Cherating...":